آموزش طراحی و تبلیغات

یادگیری مهارت های طراحی و تبلیغات

آموزش طراحی و تبلیغات

یادگیری مهارت های طراحی و تبلیغات

طراحی چیست ؟

طراحی چیست ؟

من متوجه شدم ارائه تعاریف طراحی باید مفید باشد. طراحی و تفکر طراحی را به عنوان «پله های سنگی» به کار ببریم که به ما کمک می کند تا مکالمه را به جایی برگردانیم که تعیین کننده  است. به این معنا، شاید آنها تعاریف خاصی نداشته باشند. اما پس از آن زبان به همین ترتیب است، که همیشه گناه بیشتری نسبت به آن است که در حال حاضر است.
  
 استادان مدرسه Weatherhead  تعهد به ترکیب طراحی در سراسر برنامه درسی است. همانطور که شما ممکن است حدس بزنید، این یک چیز نادر است برای یک مدرسه مدیریت برای تلاش، بنابراین بحث خوبی در مورد فقط به معنای آن است.

کسانی هستند که استدلال کرده اند که این به معنای هیچ چیزی نیست، چرا که "طراحی همه چیز است." برای آنها، من رالف کاپلان، مورخ و نظریه پرداز طراحی می کنم. "طراحی همه چیز نیست، اما به نحوی به تقریبا همه چیز می رسد." دیگران استدلال می کنند که "در کنار هیچ چیز نیست؛ این نوآوری نیست (با ایده های جدید)، اجرای آن نیست (تهیه لجستیک)، کارآفرینی نیست (با پول همراه است). بنابراین، در کنار هیچ چیز نیست؛ شاید یک ظاهر طراحی شده باشد. "

با این حال، به عنوان یک هیئت علمی آنها موافقت کرده اند که در سفر باشند. و همه چیز، در دو سال از زمانی که ما این دوره را تنظیم، به روش های شگفت انگیز پیشرفت کرد. نتیجه یک مکالمه این بود که ما موافقت کردیم که تئوری پله سنگ را تعریف کنیم. ما سه تعریف قابل اجرا داریم که با هم جمع می شوند، تنوع شگفت انگیز اساتید را تضمین می کنند (نه یک گروه آسان به عنوان یک قاعده).

طراحی فرایند یافتن و حل مشکالت غیر معمول است، اغلب با تمرکز بر آوردن محصولات یا خدمات جدید در بازار.
طراحی مونتاژ عمدی سیستم با اجزای تعامل برای رسیدن به هدف است.
طراحی مجموعه ای از روش ها و تکنیک ها است که اغلب از هنرهای زیبا گرفته شده است تا خلاقانه مشکلات را حل کنند.

برای سفارش طراحی بصورت آنلاین کلیک کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد